Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2008 18:24 - Езерни молитви
Автор: kuracpalac Категория: Изкуство   
Прочетен: 2046 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 17.03.2009 16:05


Любовта ме прави Бог, а Тебе, Боже, човек.
Където е един, там няма любов.
Където са двама съединени, там любовта е само призрачна.
Където са трима съединени, там е Любов.
Твоето име е Любов, защото името Ти е Единство в Троица.

Да си един, Ти не би бил нито любов, нито омраза.
Да си двоица, Ти би бил изменчива любов и омраза.
Но, Ти си Троица, затова си Любов и у Тебе няма тъма, нито изменчивост.

Любовта не знае за времето и за простора. Тя е извън времето и извън простора.
За нея един ден е като хиляда години и хиляда години като един ден.
Когато съм споен с любов за Тебе, тогава не съществува небе и земя - съществува само Бог.
Не съществува тогава нито аз нито ти - съществува само Бог.

Любовта има три ипостаси: девство, познание и святост.
Без девството любовта не е милост, а земна себичност и страст.
Без познанието любовта не е мъдрост, а лудост.
Без светостта любовта не е мощ, а слабост.
Когато се съединят страст, лудост и слабост, тогава настава ад, който дяволът нарича своя любов.

Когато моята душа е пречиста девойка, и моето съзнание ясновидна мъдрост, и моят дух животворно съзнание,
тогава и аз съм Любов, която се покрива с Твоята Любов.
Чрез Любовта аз виждам Тебе като себе си, и Ти виждаш мене като Себе си.
Чрез Любовта аз не гледам себе си, но само Тебе. Чрез Любовта Ти не виждаш Себе си, но само мене.

Любовта се жертва, и не чувства жертвата като даване, а като получаване!
Деца земни: думата Любов е най-дългата молитва!

Съществува ли земна любов, ме питат съседи. Отговарям: толкова, колкото и земен Бог!
Земната любов гори и изгаря. Небесната Любов гори и не изгаря!
Земната любов, както всичко земно, е само сън и загатка на любовта.
Колкото идолът прилича на Бога, толкова земната любов прилича на Любовта.
Колкото димът прилича на пламъка, толкова вашата любов прилича на Божията любов.

Когато размените жълтица за грошове, вие не наричате грошовете жълтици, а грошове.
Защо тогава Божествената любов, раздробена и смляна като пепел на времето и просторите, наричате любов, а не пепел?

Господи, удостой ме с любовта, която Ти живееш и на която даваш живот!
Удостой ме с Твоята любов, Господи, и ще бъда свободен от всички закони!
Насели Твоята любов в мене, и Любовта ще ме засели в Тебе! Амин!

image

Св. Владика Николай Велимирович




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. georgiev - Проздравления за статията! П...
12.03.2008 08:37
Проздравления за статията!
Прекрасно казано!
цитирай
2. rotazia - Караш ме да се чувствам по-грешна, ...
12.03.2008 09:20
Караш ме да се чувствам по-грешна , отколкото съм , замисляш ме ...
цитирай
3. eraklia - прекрасно!
12.03.2008 11:06
Благодаря ти, че ми даде възможност да го прочета:)
цитирай
4. hristam - Да бъде
13.03.2008 09:03
ЛЮБОВ!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kuracpalac
Категория: Туризъм
Прочетен: 4247594
Постинги: 362
Коментари: 3591
Гласове: 43370
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930