Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.08.2008 10:25 - Снощи е сънувах...
Автор: kuracpalac Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6796 Коментари: 26 Гласове:
0

Последна промяна: 17.03.2009 16:49


Снощи е сънувах.Не се сещах за нея от най малко десет години.Не сме се виждали от 17 години.Но, снощи е сънувах.


Не, не, никога не бяхме гаджета, никога, даже, не сме се и целували...Имаше само леки докосвания по ръцете, за мен вълшебно красиви...И безкрайни разходки покрай реката.


От казармата писах само на нея, и само нейните писма очаквах с нетърпение...После станаха лоши времена и се загубихме.


Тъзи сутрин седнах с моят приятел Гугъл, и е намерих...Тя е още в нашият град, директорка е в голяма фирма...Успяла е...И сега е много красива...Мило личице, голямите очи...Сменила е фамилията, омъжена е...Иска ми се да и драсна два-три реда...Или да не го правя...Не знам...Нещо ми е тъжно...



image

image

image




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Драсни и.
04.08.2008 10:30
После отново може да ти е тъжно, но...
цитирай
2. cornflower - и ти ли
04.08.2008 10:51
на носталгична вълна..
ех, пиши й, пиши,
може пък да се разхладиш в политическата жега..
качете се на бузлуджа.. ех,
време само за любов е..
цитирай
3. slan4evausmivka - Още един вот "за" :D
04.08.2008 11:06
Хайде,кураж,драсни и няколко реда! :)))Може да я зарадваш :)
цитирай
4. gothic - Приятелю, дай си време за размисъл, ...
04.08.2008 11:10
Приятелю, дай си време за размисъл, помисли дали си струва. Преди няколко дни срещнах моя любов отпреди 20 и повече години. Пихме кафе. Оказа се че кафе пият двама съвършено чужди и различни човека...Стана ми болно, но такъв е живота...
цитирай
5. galinabg - ПОСЛУШАЙ СЪРЦЕТО СИ!
04.08.2008 11:49
ДАЛИ ИМА СМИСЪЛ ИЛИ НЯМА, ТОВА Е МНОГО ОТНОСИТЕЛНО. АКО ПРЕДИ 2 ГОДИНИ ЕДНО НЕЩО НЕ Е ИМАЛО СМИСЪЛ, СЕГА МОЖЕ ДА ИМА. ПЛЮС ТОВА ХУБАВО Е ДА РАЗЧИТАМЕ ЗНАЦИТЕ, КОИТО НИ СЕ ДАВАТ СВИШЕ.ТОЗИ СЪН МОЖЕ БИ НЕ Е БИЛ СЛУЧАЕН....:))))))УСПЕХ!
цитирай
6. kosara2008 - недей, не се връщай...
04.08.2008 12:11
ще строшиш спомена...и няма да е това което е било ще почувстваш...как нещо си отива то теб завинаги, а така... ако не се доближиш...в тъгата...ще му дадеш още за дълго време...приказност !


ама нали знаеш...по вкус и по цветь... товарищи нет:)

цитирай
7. lambo - БЕШЕ ПРЕДИ ДЕСЕТИЛЕТИЯ
04.08.2008 12:36
Трая само 1 година, бурно страстно ... След това станах - неинтерсен. Няколко години живях главно със спомена за нея. После остана само горчилката.

Преди година ТЯ намери начин и се сдобри с жена ми. След това започнахме да си ходим на гости, почти редовно. Гледам я - променила се напълно, и физиката и, и самочувствието и смачкани.

Но сега не изпитвам нищо - ни горчилка, ни онова ... НАЙ-ВЕЛИКОТО ЧУВСТВО В ЖИВОТА
цитирай
8. viki11 - И да се обадиш, и да не се обадиш, не е ...
04.08.2008 13:44
И да се обадиш, и да не се обадиш, не е толкова важно.
Но това.......остави приказката , не я разбивай. Стига с тия илюзии, извращавате света с измислици и лицемерие. Как ще подобрим настоящето като не живеем в него. И всеки си е скрил главата в пясъка с подобни "приказки" от 1001 нощ.
Аз никога няма да забравя моите приказки, защото са истински. Направо да не повярваш, че в живота се случват такива неща. Но .....търсила съм ги. Не съм жиляла в миналото.
Аз пазя страшно много писма. Но само за да видя разликите, да се почувствам така, както е било преди. Не ги взимам насериозно
Така че.....каквото и да направиш, не е толкова важно. ВАжното е, дали нещо ще направиш. И да слушаш себе си, не другите.
цитирай
9. tota - Снощи е сънувах...
04.08.2008 14:48
Приятелю, долових, че мненията са различни...Но щом си я сънувал - напиши и няколко реда...Срещите с хората за които сме се вълнували не винаги могат да отговорят на очакванията ни, но винаги има едно НО и ако не се обадиш няма никога да разбереш какво е останало от трепетите и хубавите преживявания...Успех! Приятен ден!
цитирай
10. helios - Послушай сърцето си...
04.08.2008 14:52
И не бързай да и се обаждаш, после може да ти стане още по-тъжно.
Поздрави!:)
цитирай
11. inakrein - Докато можеш да сънуваш някого и да ...
04.08.2008 15:40
Докато можеш да сънуваш някого и да мислиш за него , все още са възможни чудеса. Не е важно дали ще й пишеш, Съдбата чрез твоя сън вече е написала . Може би и тя има своите сънища и си задава същия сложен въпрос. Аз бих й изпратила само усмивка. Защото все още вярвам , че се случват чудеса. И може би и ти ще получиш усмивка , начало на светла любов.
цитирай
12. letisi - честосе опитваме да изживеем повторно неща дарили ни с радост
04.08.2008 16:02
очаквайки да ни споходят старите чувства но обикновено идва само тъгата и дъха на отминали радости
цитирай
13. strianakiev - Правил съм пподобен опит..
04.08.2008 16:16
Казват ..."старата любов ръжда не хваща"..но при мен се получи пълен провал. Убих в себе си един много съкровен спомен за прекрасно преживяни мигове..Защо ли бях толкова любопитен? Сгреших...и понесох последиците...Извода за мен беше: "Внимавай какво си пожелаваш обикновено се случва"...и тогава..Олеле мале..Вече подобни опити не правя...живея си със миражите от миналите дни и ми е много комфортно..е не забравям и днешния си ден..стремя се да го живея пълноценно...За сега не се задълбавам в миналото..
цитирай
14. анонимен - Ми това е хубаво ,
04.08.2008 17:22
но едва ли ще се случи нещо особено.
Приеми , че тъжното ще премине,
дай си малко време , ако пак я сънуваш,
обади й се...
Пусни ни музика сега !
И недей да плачеш :)))
цитирай
15. jesusbg - http://www. youtube. com/watc...
04.08.2008 18:41
http://www.youtube.com/watch?v=imRg5H05Bio
цитирай
16. enjoy6 - Може би и тя те сънува
04.08.2008 20:20
затова - обади и се, нали знаеш, че сънищата са странстванията на душите ни и нищо чудно пътищата им да се пресекат някой ден!
Приятна вечер!
цитирай
17. apka - Като гледам
04.08.2008 20:36
този град , просто когато си отидеш в него обади и се, много естествено ще да го направиш, ако си мъж.
И веднага ще разбереш дали трябва или не трябва повече да я търсиш. Понякога точно тези стари връзки без да очакваш са толкова живи. Сигурна съм, че може добри резултати да имаш и може би нещо, което ти трбва. Когато са минали години хората се променят, но ако в тях нещо от онова истинското е останало просто ще бъде приятно и за двамата.
Хубави дни и нощи ти пожелавам!
цитирай
18. pakostinka - :))
04.08.2008 20:38
Пиши, не пиши. Ще се разочароваш, няма да се разочароваш. Да те съветвам или да не те съветвам?
Подарявам ти само едно - най-искрената си усмивка...останалото - ти знаеш сам как да го направиш най-добре :))))

Усмивкииииии
цитирай
19. evrazol - Има си хора за всичко.
04.08.2008 20:44
Има си хора за всичко.Ако това е човек с когото можете да си държите ръцете, всичко ще си е както преди. Не искам да оспорвам другите мнения. Само ще добавя нещо. Голямата грешка, която правим, е че смесваме "пространствата" на приятелството си с представите си за приятелите.
Не става да пиеш ракия с човек, с когото можете да си държите ръцете и това да изразява всичко.
Не съм видял рибар, морето да възпява,
ни гинеколог да пее за къдрици
Така че, според мен, ако си на ясно със себе си и запазиш плоскостта на старите отношения ще срещнеш човека от своите спомени и срещата ще бъде красива. Дори човека да е остарял, погрознял и депресиран. Ако се оставиш на очакванията си ще провалиш всичко. Надявам се това да не се случи.
Поздрав за темата!
цитирай
20. lelya - Дали да и пишеш? Само ти знаеш отг...
04.08.2008 21:40
Дали да и пишеш? Само ти знаеш отговора на въпроса. Ние можем само да те подкрепим каквото и решение да си вземеш.
цитирай
21. анонимен - Такива работи не се публикуват в блога!
04.08.2008 22:34
Та това е ексхибиционизъм! И срамота.
цитирай
22. svetaemoi - Тъгата не
04.08.2008 22:52
се "гони"с друга тъга.Просто се усмихни и ще ти мине.
Успех!
цитирай
23. bestregards - и аз го сънувах снощи....
04.08.2008 23:15
заболя ме като те четох.....

за съжаление не си останахме само със случайните докосвания...но и не бяхме гаджета. но каквото и да е било ми е най-скъпото...... драсках му много... престана да ми говори.... сега говори по малко..... не се виждаме.... но сега и на дума само драсната се радвам....животът ми се връща само от една нехайна дума.. искам да го сънувам всяка нощ и никога да не се събуждам без да го обичам..... не се сърдя на Господ.... той даде, но ни уважава и както решиме да постъпиме така става.... и стана, че ме остави най-скъпият .....
цитирай
24. kuracpalac - Благодаря Ви приятели...
05.08.2008 08:20
...от сърце !
цитирай
25. takanaka - . . . и моето скромно мнение е бързо и ...
05.08.2008 10:21
...и моето скромно мнение е бързо и пиши!!
цитирай
26. jesusbg - и още нещо от мен - човек съжалява за ...
05.08.2008 16:06
и още нещо от мен - човек съжалява за нещата, които НЕ е направил!!!
Успех!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kuracpalac
Категория: Туризъм
Прочетен: 4248388
Постинги: 362
Коментари: 3591
Гласове: 43370
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930