Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.11.2011 13:55 - Европа
Автор: kuracpalac Категория: Лични дневници   
Прочетен: 22217 Коментари: 15 Гласове:
32

Последна промяна: 01.11.2011 13:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Пропилях, струва ми се, половината от живота си само за да разгадая тайната на нашата вечна любов към Европа.Кръстосал съм я надлъж и нашир, живял съм в нея и всичко, което там съм спечелил - там съм го и оставил!

След простичката Америка започна да ми прилича на някакъв стар, овехтял луна-парк, боядисван кой знае колко пъти с евтини бои, където човек колкото и да хвърля топката или да се прицелва с въздушната пушка в мишената, никога нищо не печели.

При нашите хора, които бяха станали по-европейци от европейците в Европа, аз съм ял най-тънките шницели.Говоря за един особен вид наши европейци (не дай си Боже, всички да са такива!), които, като си дойдат у дома, носят Европа на своите майки на село, а отнасят пършут, сирене и стилни мебели.

И нас ни канят там...Но как ще ходим без пари.Ние сме едновремешен народ; не отиваме на гости без цветя или поне шише ракия.На Европа и е много по-лесно да дойде при нас; тя винаги идва с празни ръце.Европейците като че ли презират тези балкански обичаи.Те са над тях.

Колкото са по-богати, толкова са по-стиснати.

За тях това си е дреболия - оправдаваме ги пред себе си.Те не забелязват, че нещо трябва да се плати: такси, обяд или цвете, а да сложат някоя кинта върху инструментите на музикантите дори и не се сещат - нямат такъв обичай! На тези неща обръщаме внимание само ние, които нямаме нищо.

При това забравяме, че нашите гости от Европа затова са и богати, защото еврото им е голямо като къща!

- Гледам ви как хвърляте парите... - казва ни един. - Доколкото виждам, никога няма истински да влезнете в Европа!

Честит Празник!

momo





Тагове:   Европа,


Гласувай:
32



1. анонимен - Аз съм западногерманец.
01.11.2011 15:41
Аз съм западногерманец.
цитирай
2. makont - Честит и от мен.
01.11.2011 15:43
Много си прав, но така ние сме щастливи. Какво като не сме богати. Нищо не може да се сравни с радостта, че си направил някого щастлив, нагостил си го, посрещнал си го от сърце. Те може да са богати, но нямат душа. На нас една душа ни остана и не си я даваме, нали!?
цитирай
3. mamas - Честит празник!
01.11.2011 16:44
Душа да е богата, сърце да е широко :)
цитирай
4. zaw12929 - Европа не ни обича, Европа ни изп...
01.11.2011 16:47
Европа не ни обича, Европа ни използва... ни употребява... назидава и всичко най лошо, ама ние сме си го заслужили с поведението си... в много случаи.
Аз обичам България и като виждам, колко сме неуважителни помежду си- защо те да ни уважават?!
цитирай
5. sparotok - балканец
01.11.2011 17:37
Аз съм балканец и се гордея с това!

Честит празник!
цитирай
6. ketcakuatl - ИЗВИНЕТЕ АМА
01.11.2011 17:56
Какво е пършут аджеба. Нещо като пършинг? Пършив? И до тълковния речник се допитах, и там не се открива такава дума.
цитирай
7. анонимен - @ketcakuatl
01.11.2011 18:53
пършут=прошуто - пушена шунка от свински бут
цитирай
8. ketcakuatl - НЕРДЕ ЯМБОЛ - НЕРДЕ СТАМБУЛ?
01.11.2011 19:40
За прошуто съм чувал разбира се. Къде изопачават така думата?
цитирай
9. анонимен - @ ketcakuatl
01.11.2011 20:32
Jamon serrano - испански
Рrosciutto - италиански
Пършут (Prsut) - славянските езици
цитирай
10. ketcakuatl - А, ТАКА ЛИ?
01.11.2011 21:09
Абе ти мандахерцаш ли, мандръсиш ли жените? Щото така е по шуменски и врачански диалект! А, мисля, че и той е май славянски (някакъв) език! Как ли звучи имам баялдъ на запад? Имамимизо баялдизмо (итал.). Имамо баялдиз (исп.) Им балдз (гер.) Имейм балдазейм (англ.)? Шегувам се, ще ме опознаеш!
цитирай
11. demonwind - 10. ketcakuatl
01.11.2011 23:00
Имамбаялдъ на френски си е чист Рататуй ;))) Обаче на Запад не знаят какво е спържа, пача (тоба), бахур, малаят и бульон-трезве ;))) Нищо, че последното звучи малко на френски :)))
цитирай
12. анонимен - Как си куре?
02.11.2011 01:36
Поздрави
цитирай
13. tit - Парите са за да се харчат!:)
04.11.2011 15:04
Другото е европеизъм!
Да спиш с жена си само всяка последна събота от месеца също е европеизъм!
Мерси!
Хвала!
И т.н.:):):))
цитирай
14. zaw12929 - АРХАНГЕЛ МИХАИЛ Е СПАСИТЕЛ. . . За ...
07.11.2011 05:34
АРХАНГЕЛ МИХАИЛ Е СПАСИТЕЛ...
За национален план за помирение и спасение

Присъединявате ли се към такъв план, оглавяван от Бойко Борисов? Има власт и харизма да го направи.

Няма време за губене. Трябва всички да се обединим и да изпълняваме програмите на управляващите. С тях са медиите у тях са финансите

Други мислят, той да се оглави от президента, а вие може да си дадете мнението тук
http://bg.pointdebate.net/debate/
цитирай
15. sande - Здравей, Чика!
03.05.2012 12:09
Поздравявам те за тези размисли.

Ти си я видял Европа отвътре, ял си й попарата.

Всичките злини, сполетяли България в 20-ти век са ни "подарък" от тази стара дама, от фарисейската й политика да разделя и владее. Пуркуа, бе джанъм, сме на това дередже?

Но сега, като истински данайци, ще и видим сметката на Европа, ще я разрушим отвътре. И ще и изиграем едно истинско балканско хоро - оро - коло.

Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kuracpalac
Категория: Туризъм
Прочетен: 4235495
Постинги: 362
Коментари: 3591
Гласове: 43369
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031