Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2008 15:20 - МАЙКА
Автор: kuracpalac Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7005 Коментари: 25 Гласове:
6

Последна промяна: 10.12.2009 12:44


Когато живеех в Щатите, една вечер се сабрахме с приятели в бара където понякога излизахме след работа.Аз говорех за кърменето. Събра се на моята маса една компания, и аз им говорех за кърменето, и как съм сукал майка си до втория си рожден ден, и дори още повече... А те, бояджии и чистачи, се смеят като луди и много пият. А аз им разказвам една нежна, дълбоко чувствителна, детска история, пълна с искреност и спомени... А те се смеят и много пият. 
Аз продължавах да разказвам на тези вече пияни мъжаги за моята майка.
Беше ноември
1999 година. Работех в един хотел в Чикаго. Тогава роднина ми каза, че майка ми умира. Оставям работа в хотела и правац вкъщи. Там, в една тъмна болнична стая, лежеше майка ми, в стара, скъсана и мръсна нощница. Седя си на столче до леглото и гледам как умира майка ми. Обикновена жена, възрастна, болна, майка. Някой, който напуска света, отива завинаги, а под нощница са гърдите, на който толкова много пъти тихо и доволно съм заспал като дете, усмихвайки се в съня си. Майка отива завинаги, и в моя празен живот става още по-студено и безкрайно нищожно. Не можах да устоя, сложих главата си в нейните гърди, и пак почувствах майчина топлина. Тогава заплаках. Лежах дълго така и тихо плаках...
Разказвах за всичко това, чак до полунощ
, на мойте приятели в крчмата. Помня, как в началото ми се смееха много, и тогава, когато се понапиха, и те се сетиха за майките и всички почнаха тъжно да плачат. Ей, майка е това, дори и такива хора, отупели и закалени на печалбарски студ и лед, плачат и се разнежват когато се помене майка. Все пак, на някой трябва и малко алкохол...
Обадете се на май
ките си, ако все още са ви живи, поговорете с тях, кажете им няколко мили думи.Поне това им дължим.



Гласувай:
6



1. allbi - правя го постоянно
30.09.2008 17:52
пък нали съм и майка чакам и на мен да ми звъннат...
Ама много си прав това е, виждала съм и аз иначе яки мъже, сурови пък даже и баз капка алкохол реват като малки деца...Майката си е майка ...
Поздрав!
цитирай
2. bovari - За майките
30.09.2008 18:12
"Още с появата ми на бял свят имало една жена, която ме е очаквала, и въпреки че съм и причинил ужасна болка, тя ми е отвърнала с нежност и ми е дала гърдата си."
цитирай
3. ametist - ....
30.09.2008 19:48
Kurac,
няма друга такава топлина!

http://www.youtube.com/watch?v=e8ohp6bfYOc&feature=related
цитирай
4. glarus - :)
30.09.2008 20:49
Мъжете плачат най - вече при майките си, дори и в слабите и рамене намират сила.
Хайтов има един разказ: "Докато са живи!" - излял е душата си за тях.
цитирай
5. enjoy6 - Няма нищо по-свято
30.09.2008 21:01
и по-животворително на този свят от майката!
Обичам я много и аз моята майка и най-много от всичко желая да е жива и здрава!
Каквото и да направя, винаги ще е недостатъчно да и се отблагодаря за всичко!
цитирай
6. duhla - Натъжи ме човече!
01.10.2008 04:55
Имаш прекрасно сърце! Уважавам хора като теб!
цитирай
7. rotazia - Не дълбай с длетото тънко моето с...
01.10.2008 07:41
Не дълбай с длетото тънко моето сърце , моля те...
цитирай
8. slavuncho - Когато децата нямат пари викат "тате" :)
01.10.2008 08:20
За всичко останало "мамо"!
цитирай
9. eien - Загубих я....тежи
01.10.2008 09:31
много тежи....Половината от мен си отиде с нея...
цитирай
10. lelya - Преди пет минути говорих с майка си. ...
01.10.2008 12:13
Преди пет минути говорих с майка си. Майка съм на две деца. Сложни са тези чувства. Само, че тъй като и аз претърпях загуба, много тежка за мен - баща ми, съм взела за себе си едно решение. Когато ми дойде времето, да направя така щото децата да са далеч от мен и мъртва да не ме виждат, защото мъката дълбае в сърцата на децата, а аз не искам да причинявам мъка на моите. Та дори и със смъртта си.
цитирай
11. watchtowerman - Мамаша
01.10.2008 14:11
вече се пресели на друго място...
цитирай
12. optimum2 - За майка ми...
01.10.2008 17:34
След кратко боледуване, майка ми почина в НюДжерси.До последния и миг бях до леглото и.Стисках зъби да не покажа своята безпомощност. Знаех какво и е, но не можех да помогна...
На погребението и се разплаках като дете.Добре, че синът ми беше до мен.Никога няма да забравя широко отворените му очички.Баща му, който беше символ на сила и издръжливост - плачеше на глас.
цитирай
13. tota - Майка
01.10.2008 21:41
Няма по свято нещо от нея ...На мен ми остана само споменът за нея ...а така ми се иска сега да е тук и да я прегърна и да и кажа колко много ми липсва! Поклон на всички майки, които не са вече сред нас! Здраве и обич за живите!!
цитирай
14. анонимен - Грешница
01.10.2008 22:15
аз пък съм най- голямата грешница на този свят !Tо заради това и Господ ми го връща тъпкано ! Криеха от мен ,че майка ми е раково болна ,по нейно желание да не нарушават спокойствието и кариерата ми .Тя ми се обади в последните си дни и поиска да ме види.тогава бях на снимки в Тунис.Обещах и след седмица да се видим,но след 2 дни получих известие от брат ми ,че е починала.Не можах да отида да се сбогувам ,нито наживо,нито на погребениео.След това отидох.Забелязах ,че колкото пъти ходя на гроба и ,толкова пъти на другият ден ми се случват голями неприятности.Така беше и това лято !Явно не иска да ме види !И ми отмъщава с мои лични загуби.Не съм суеверна ,но така се получава !
Обаждайте се на майките и ги успокойвайте !
цитирай
15. bimbo163 - . . . Мила мамо, мамичко, къде си ?...
01.10.2008 22:50
...Мила мамо, мамичко, къде си ?
Прегърни ти свойта дъщеря.
Нека ласките ти да ме стоплят,
да ехти гласът ти нежно във нощта.
Мила мамо, топло ти гушни ме.
Тъй спокойно нека да поспя.
Бди над мен и над сънят ми,
успокой ти моята душа.
..........
Мила мамо, погали ме
в детството ме ти върни,
поглези ме,
по челото нежно целуни ме
нека просто мъничко спокойно да поспя.


цитирай
16. didim - благодаря
02.10.2008 07:04
за прочувствените думи.
Разплака ме. Като дъщеря и като майка на две деца!!!
цитирай
17. rotazia - Знам идеално какво е да си снаха, ...
02.10.2008 09:15
Знам идеално какво е да си снаха , просто съм снаха , но не знам какво е да си дъщеря на майка си , загубих я преди 40 години...с нищо незапълняема , кармична пропаст ...привързах се към свекърва си и тя към мен ,но ревнивата и дъщеря опорочи доброто на тая трудна връзка .Защото никога не е била снаха , а само една егоцентрична дъщеря .
цитирай
18. tini4 - Трогна ме...
02.10.2008 17:53
Замислих се дали не пропускам да благодаря и кажа "обичам те" на собствената си майка!
цитирай
19. eien - Този постинг ми е толкова важен...и скъп
03.10.2008 14:57
Всеки ден се връщам към него и все повече ме боли...
цитирай
20. cwetomira - Много тъжно м и стана. . моята май...
03.10.2008 21:23
Много тъжно м и стана .. моята майчица си отиде съвсем скоро и аз бях в чужбина върнах се 10 часа след погребението .... Така ми е тъжно...така съжалявам, че не и показах колко много я обичам.. така съжалявам за всички онези лоши неща така съжалявам за всички тези прекрасни щастливи мигове които пропуснах и за тези които никога няма да имам.
Не бъдете самовлюбени егоисти не се правете на силни направете всеки миг ваш и с вашата майка щастлив.
цитирай
21. skribezium - kuracpalac,
04.10.2008 12:19
Чудесен постинг, кратък, много съдържателен и емоционален. Дължим уважението към нашите възрастни хора - майки и бащи, близки, които са преминали досега по този объркан свят с достойнство и чистота на душите и сърцата.
Вълнуващ постинг за синовната обич! Позрави и ръкостискане!
цитирай
22. xsapience856 - Трогателно....
04.10.2008 15:33
Слава богу не съм прегрешил пред майка си!
Ако това е твоя лична история, съчувствам ти.
За мен този ден още не е дошъл, но все някога.....
Поздрави!
цитирай
23. tomich - Винаги!
06.10.2008 18:21
Винаги когато се сетя за моята майчица, а тя почина преди много години я виждам пред очите си...усещам се като дете, чувам приказките които ми разказва и някаква немощна тъга нахлува в сърцето ми......
Благодаря ти ! Трогна ме!
цитирай
24. nakiti64 - maichice SVQTA...........
26.10.2008 14:57
Samo jenite koito sa karmili znaqt .kakva nagrada e da izpitasch tova chuvstvo! I neka poveche jeni da karmqt kolkoto mogat poveche!Tova e blagosloviq!
цитирай
25. osi4kata - най-милият постинг в блог.бг
27.05.2010 02:33
чудесен си!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kuracpalac
Категория: Туризъм
Прочетен: 4248554
Постинги: 362
Коментари: 3591
Гласове: 43370
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930