Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.09.2008 20:32 - ХОТЕЛСКИ НЕВОЛИ
Автор: kuracpalac Категория: Забавление   
Прочетен: 10202 Коментари: 29 Гласове:
0

Последна промяна: 17.03.2009 15:15


Клиент полудява, след като дни наред не може да се освободи от камари Camay, Dove и Monsavon
Представяте ли си, че за една седмица може да намразите сапуните? Това се е случило на един "нещастен" британец.
Вижте кореспонденцията му с администрацията на един лондонски хотел, публикувана неотдавна във вестник London Sunday Times.
Тя започва така:

"До уважаемата госпожа камериерка. Моля Ви да не снабдявате повече стаята ми с хотелски сапун, тъй като ползвам собствения си домашен Palmolive. Дали ще Ви затрудни да приберете шестте сапунчета от рафта в банята и трите парчета от сапунерката, понеже ми пречат. Предварително Ви благодаря. С. Бърман."

Ето и отговорът, който г-н Бърман получава: "Уважаема стая 635. Аз не съм Вашата постоянна камериерка. Тя ще дойде на работа чак в четвъртък. Махнах от сапунерката трите парчета сапун, както ме бяхте помолили. Също така свалих от рафта шестте парчета сапун, за да не Ви пречат и ги преместих върху кутията с носни кърпички, за да можете да ги ползвате, ако промените мнението си. По такъв начин остават само трите парчета сапун, които трябваше да заредя днес, понеже съм длъжна да изпълнявам хотелските инструкции и да зареждам всеки ден всяка стая с три парчета сапун. Надявам се, че ще останете доволен. Кети, заместваща камериерка."

Уважаемият клиент от стая 635, държейки на правата си, продължава:

Напрежението започва

"Уважаема госпожо камериерка. Надявам се, че вече контактувам с постоянната камериерка. Изглежда, Кети не Ви е предала нищо по повод молбата ми относно сапуна. Връщайки се вчера вечерта, видях, че сте сложили три малки сапунчета Camay на рафта в банята. Аз възнамерявам да прекарам във Вашия хотел две седмици, затова съм донесъл със себе си своя собствен домашен Palmolive. Затова няма нужда от шестте сапунчета Camay, които задръстват рафта. Не бихте ли могли да махнете този сапун? С. Бърман."

Следва и отговор: "Уважаеми мистър Бърман, в сряда бях в почивка, затова заместващата ме камериерка, следвайки хотелските инструкции, е сложила 3 сапунчета във Вашата баня. Преместих пречещите Ви шест сапунчета в сапунерката, където се намираше Вашият Palmolive. Него пък съм преместила в аптечката. Не съм вземала трите сапунчета, които слагаме в аптечката всеки път щом в стаята се нанесе нов гост и за които не сте дали никакви инструкции, настанявайки се в хотела миналия вторник. На Вашите услуги, Вашата постоянна камериерка Доти."

Борбата продължава

В този момент в кореспонденцията се включва и етажният отговорник: "Уважаеми мистър Бърман, заместник-директорът мистър Кенсендър ми каза тази сутрин, че сте му се обаждали с оплакване срещу Вашата камериерка. Моля Ви за извинение и Ви уведомявам, че за стаята Ви е определена нова камериерка. Ако възникнат нови оплаквания, моля да се обръщате директно към мен, за да мога персонално да реша Вашите пролеми. Можете да ме откриете всеки ден от 08 до 17 ч. на тел. 1108. Елън Кармен, етажен отговорник."

Следва и отговорът на вече изнервения клиент на хотела: "Уважаема мисис Кармен, не мога да се свържа с Вас, тъй като напускам сградата на хотела в 07:45 и се връщам не по-рано от 18:00. Тъкмо по този повод потърсих мистър Кенсендър вчера вечерта. Единствената ми молба беше да предприеме нещо по повод този сапун. Новата камериерка вероятно е решила, че току-що съм се настанил и е оставила на рафта в банята три парчета сапун, освен трите парчета, с които е заредила аптечката. За пет дни съм събрал 24 съпунчета. Докога ще продължава всичко това? С. Бърман."

Като резултат господинът от стая 635 получава следния отговор: "Уважаеми мистър Бърмън, Вашата камериерка Кети е инструктирана повече да не Ви носи сапун, а също така да прибере излишния. Оставам на Вашите услуги (тел. 1108 от 08 до 17 всеки ден). Елън Кармен, етажен отговорник."

Неудържима бъркотия

Постепенно обаче историята стига до нови висоти: "Уважаеми мистър Кенсендър. Домашният ми Palmolive изчезна. От стаята ми е изнесен всичкият сапун, включително и моят собствен. Вчера се върнах в хотела много късно и се наложи да викам пиколото, за да ми донесе 4 сапунчета Dove. С. Бърман".

В еписторалното общуване се намесва и един от началниците: "Уважаеми мистър Бърман. Информирах етажния отговорник Елън Кармен за проблемите с Вашия сапун. Искрено недоумявам, защо Вашата стая е останала без сапун, въпреки че нашите камериерки са изрично инструктирани всеки ден по време на почистването да зареждат всяка стая с по три сапунчета. Вашият проблем ще бъде решен незабавно. Моля да приемете моите извинения за причинените Ви неудобства. Мартин Л. Кенсендър, заместник-директор".

Екшън

След всичко това размерът на бедствието добива следния израз: "Уважаема мисис Кармен. Кой, по дяволите, е сложил тези проклети 54 сапунчета в моята стая? Прибирайки се вчера вечерта, открих на рафта в банята 54 сапунчета. Не са ми нужни 54 сапунчета Camay, единственото, което искам е моят проклет Palmolive. На какво прилича това, банята ми е задръстена от 54 сапунчета Camay. Върнете ми сапуна! С. Бърман".

Етажният отговорник започва да пише обяснение: "Уважаеми мистър Бърман. По повод оплакването Ви от излишния сапун Ви съобщавам, че го бях изнесла собственоръчно. След това Вие сте се оплакали на мистър Кенсендър, че всичкият Ви съпун е изчезнал, макар че аз лично заредих Вашата стая, а именно - 24 сапунчета, които бяха изнесени преди това, както и трите сапунчета, които трябва да зареждаме всеки ден. Понеже Вашата камериерка Кети не е знаела, че аз съм заредила Вашата стая, тя също е донесла изнесените преди това 24 сапунчета, както и всекидневните 3 парчета. Не знам на какво се базира Вашето мнение, че в хотела се предлага домашен Palmolive. Успях единствено да открия домашен Monsavon, който също собственоръчно съм донесла във Вашата стая. Елън Кармен, етажен отговорник".

В края на краищата одисеята завършва по начин, който буди и смях, и съжаление:

"Уважаема мисис Кармен. Единствено за Ваша информация. Предоставям на Вашето внимание последните резултати от инвентаризацията на моя склад за сапун. Към днешна дата налице са:
- на рафта пред аптечката - 18 Camay на четири купчини по четири парчета и една купчина от две парчета
- върху кутията с носни кърпички - 11 Camay на две купчинки по четири парчета и една от три парчета
- на шкафчето до тоалетната чиния - 1 (една) купчина от 3 Dove, една купчина от 4 Monsavon, а също така 8 Camay на две купчини по 4 парчета
- в самата аптечка - 14 Camay на три купчини по 4 и една купчина от 2 парчета
- в сапунерката - 6 Camay, много влажни
- в североизточния край на мивката - 1 Dove, използван наполовина
- в северозападния й край - 6 Camay на две купчини по 3 парчета

Дали ще Ви затрудни да помолите Кети да се увери, че всичките купчини са надлежно подредени и забърсани от прах? Моля Ви също да я информирате, че всяка купчина сапунчета, надвишаваща четири парчета, проявява тенденция да се срутва.

Позволявам си също да посъветвам да се използва подпрозоречната дъска, която все още не е натоварена и може да представлява отличен склад за бъдещи постъпления.

Накрая си позволявам да Ви информирам, че съм си купил още един свой личен домашен Palmolive, който пазя в сейфа на хотела, за избягване на по-нататъшни недоразумения. С. Бърман".

---------
1. За съжаление страницата от вестник, от която преписах горния текст, е доста стара и не си личи кой точно е вестника и от коя дата

2. Глупостта е също толкова безграни4на,колкото и мъдростта 
image

П.П. Това го намерих случайно в архива си..не знам од каде е свалено...



Гласувай:
0



1. shiva - хахаха :))
16.09.2008 23:21
отлично!!!!!!!!

гениално!!!!!!

хахаххаххахаха!!!!

не знам къде си го намерил, но е абсолютен уникат! :))

Поздрави!
цитирай
2. helios - Браво! Страхотно е!!!!
16.09.2008 23:35
Поздравления!:))))
цитирай
3. анонимен - Много добро!
17.09.2008 09:08
Такава класика не съм чел скоро :)
цитирай
4. doaiva - :)
17.09.2008 11:15
Упорито копеле :)
Спомних си за един епизод на Приятели, където Рос за да компенсира харчовете за хотел изнесе цял куфар тоалетни принадлежности, който се пръсна на рецепцията. Знаете му физиономията, нали?
цитирай
5. ahmeddogan - мн добро попадение
17.09.2008 11:31
поздрави за поста:)
цитирай
6. smile4tonight - :)
17.09.2008 12:00
хахаха, е тежко е, да има сапун... ;)
цитирай
7. анонимен - Така е,
17.09.2008 13:24
човек трябва да държи на принципите си!
:-D :-D :-D
Еееееееее, просто невероятно! Смях се с глас! "Сапунена опера" отвсякъде :-D
цитирай
8. tomich - Сапунен смях:D:D!
17.09.2008 15:29
Честно, спуках се като сапунен мехур от смях!
Мисля си обаче, такава интелигентна история е невъзможно да се случи в който и да е български хотел по причини от клиентски характер....:))))
Страхотен постинг!
цитирай
9. elos - haha
17.09.2008 17:25
xixixi :))) aide sys sapun! ops.. sys zdrave! :)
цитирай
10. albizia - Брей, някои хора вярно са много п...
17.09.2008 19:45
Брей, някои хора вярно са много прости! То бива прилежност в изпълняването на задълженията, ама чак пък толкова! От толкова автоматизирано действие съвсем са забравили да мислят :)
цитирай
11. bestregards - типичен английски хумор!
17.09.2008 21:20
милите хора! от какви дреболии правят истории!
цитирай
12. skribezium - Забавна история!
18.09.2008 09:06
Забавна история!
цитирай
13. nellka - не бях се смяла така доста отдавна :))
18.09.2008 12:10
благодаря ти, че имаш "стари чекмеджета"
отивам да прибера личния си течан палмолив в сейфа на фирмата :)))
Поздрави!
цитирай
14. slavuncho - Глупостта и мъдростта са като две успоредни прави,
18.09.2008 14:51
които не би трябвало да се пресичат, но ако си спомним Лобачевски, може и да имат пресечна точка - някъде там. А там е Шекспир, казал някога, че "и най-умният си е малко прост" въпреки, че ум и мъдрост са различни неща...
Поздрави :)
цитирай
15. rummi - прекрасно е хората да си общуват
18.09.2008 19:14
защо вече не си пишем писма?
цитирай
16. martito - Смях се страшно много !!!! :))))...
18.09.2008 19:16
Смях се страшно много !!!! :)))))))))))))))
Поздрави!
цитирай
17. анонимен - Това не
19.09.2008 10:29
усмихна деня ми.
цитирай
18. eien - Това си е чист
19.09.2008 11:00
английски хумор.
цитирай
19. slan4evausmivka - Хаха
19.09.2008 11:19
Човешката глупост и дребнавост са наистина смешни(и жалки)!Поне се посмях :) Приятен ден!
цитирай
20. tsv - Много се смях!
19.09.2008 20:22
Много забавна история! Английският хумор си е класа над останалите! Само че ми напомни за няколкото (не 24, 54 и т.н.) калъпа сапун, които се въргалят в моята баня, но понеже аз, а не камериерка, ги е оставила там, няма на кого да се оплача. :)
цитирай
21. gothic - Класическо!!! :)))))
20.09.2008 11:32
Класическо!!! :)))))
цитирай
22. sisithebest -
23.09.2008 09:11
уникално :)
цитирай
23. анонимен - Невероятно е ! :)))
23.09.2008 12:24
Невероятно е ! :)))
цитирай
24. ileto - тоя според мене
24.09.2008 08:44
е най-добре да се къпе с правен сапун, че да му дойде ума в главата
цитирай
25. bizcocho - )))))))
25.09.2008 21:08
razsmq me do salzi!
rabotq v hotel i mi e ponqtno napisanoto)))))))))))
цитирай
26. enjoy6 - Много ме развесели!
27.09.2008 15:29
Благодаря ти:)))))
цитирай
27. анонимен - браво!
27.09.2008 19:44
Ти си автор, нали? Браво! Много елегантно чувство за хумор - английско!
цитирай
28. bemberski - Страхотно!
04.10.2008 11:00
Страхотно!
цитирай
29. reddesertsky - Яко ни сапуниса всички
07.10.2008 12:52
Супер свежо :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kuracpalac
Категория: Туризъм
Прочетен: 4243772
Постинги: 362
Коментари: 3591
Гласове: 43370
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930