Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.12.2008 10:40 - Шешель в Хага
Автор: kuracpalac Категория: Забавление   
Прочетен: 3754 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 17.03.2009 15:40


Цирк




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bestregards - добре ги нахрани тия в Хага! :-)
11.12.2008 22:04
само предположих кой е този. нещо в самочувствието му ме изкефи обаче. не ме кефят фактите на обвинението. има ли осъдени от други националности питам? масови убийства и изнасилвания само сърбите ли са вършили? война беше. в една война невинни няма - освен цивилните жертви.
Един филм препоръчвам - Гърбавица, земя моя...
тука може да се прочете повече за този индивидум:
http://www.mediapool.bg/site/icty/menu/bio/voislav_shehel.shtml
цитирай
2. lelya - В повече ми е това поведение.
11.12.2008 22:06
В повече ми е това поведение.
цитирай
3. lelya - Да и мъжа ми защитава тезата на be...
11.12.2008 22:07
Да и мъжа ми защитава тезата на bestregards, че не е възможно да има само сърби осъдени, но това е друга тема. Нищо не оправдава просташкото поведение. Това, което той прави не е геройство.
цитирай
4. bestregards - не е геройство, но Хага заслужава подобно долно поведение
11.12.2008 22:30
защото е долна институция

за лагери, масови гробове и насилие съд трябва да има, но не вярвам на съда в Хага и на международната общност. някой изобщо защити ли правата на сърбите в тези конфликти, които може би сега живеят в тези измислени държавици под чехъла на макар и до голяма степен формално, но все пак достатъчно чужд етнос? нито съм расистка, нито съм нетолерантна, но щеше да ми е ад като жена и християнка да живея например в Косово. въпросите ми не са риторични. наистина осъзнавам, че малко знам по темата, а всичко се случи под носа ми в съзнателна възраст. сега разбирам как е бил възможен и Холокоста през Втората световна война. и все пак сърцето ми взе страна - сърбите -, въпреки, че тормозят българи в бивши български територии. и най-вече цялото това буре с барут е дирижирано и продължава да се дирижира от съвсем извън балкански международни постиснически интереси, намиращи различни проводници и марионетки.

интересите на "Запада" се намесват в живота на Балканите още от най-дълбока древност - не го забравяйте. Така че, добре я нахрани тази лицемерна институция този Шешел.

твърдо обаче съм на мнение, че България трябваше да запази неутралитет. наште говньовци кой ли ще ги криминализира и осъди.... в мирно време жертвите в България от попаднали във властта престъпници са много повече от тези на Шешел...
цитирай
5. bestregards - и като толкова
11.12.2008 22:45
жалят мюсюлманите на Балканите, що никой не пожали и българите в Западните покрайнини, Македония и на други места????
цитирай
6. анонимен - Лелееееееееее!
12.12.2008 00:31
Това колко е лют пича ! Ошашави ме с пожеланията си към съда !
цитирай
7. vmir - Ако един народ се води по акъла на простаците си,
14.12.2008 02:52
това не доказва, че не притежава и достойни представители, а само – че приема простащината за достойнство. Тежко на такъв народ, които не познава друг израз на себеизразяване и себеутвърждаване, тежко и на съседите му.
цитирай
8. compassion - Полуинформация и полуистина и полузнание
15.12.2008 12:16
Те са най-опасни, защото събуждат примитивни емоции. Да, в Хага са съдени и представители на други нации в тази война и даже един холандец, който беше обвинен в неадекватна реакция, предизвикала смъртта на 14 сърби.
vmir е абсолютно прав за простащината. Възпитание, деликатност и толерантност липсва на народите на Балканите.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kuracpalac
Категория: Туризъм
Прочетен: 4247107
Постинги: 362
Коментари: 3591
Гласове: 43370
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930