Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.06.2010 12:02 - 10 сладко-кисели тайни...
Автор: kuracpalac Категория: Забавление   
Прочетен: 6909 Коментари: 19 Гласове:
35

Последна промяна: 01.06.2010 13:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



След като бя
х "нахендрен" от Стойчо (както и той от Комитата), няма как, трябваше да открия малко сладко-кисели тайни.
Днеска е и Денят на детето, та има и причината. 

 

И така:

 

1. Бях на 6 години когато нашите ме забравиха в детската градина.Останах с чистачката до вечерта и си спомням че много плаках.

 

2.  Във 7.клас получих шамар Но.1 от момиче (после имаше още няколко). По това време ми харесваше да опипвам съученичките, и номерът (почти) винаги минаваше безнаказано. Не може да си представите какъв срам, унижение, шок и ужас беше за мен.Със девойката няколко години покъсно развихме прекрасни отношения, но винаги ме беше малко страх от нея. ;-))


3. На 17 го направих за първ път. Аз почти не разбрах че нещо се случило, но тя каза че все пак имаше нещо такова. Та така, станах мъж горе-долу...  


4. "Пропих" се в казармата и ме вкараха на топло за три дни защото един път дойдох към четири сутринта и събудих дежурният офицер.Тогава бях на "Гълъбарската вечер", после ми разказаха че съм си изкарал много хубаво. ;-) 


5. Пак в казармата меркантилно дадох два пъти кръв, срещу 4 свободни дни. Почти литар кръв за малко свобода. Тогава бях готов да ме източват всяка седмица само да се махна по бързо от там...



6. Вече във университета, един път получих решени изпитни задачи по физика от професора които беше семеен приятел на нашите. Срам не срам, взех ги...



7. Една нощ, докато се връщах пиян, взех едно улично куче и го докарах вкъщи.Може да си представите нашите на сутринта кат` са видели помиярчето как ги гледа весело и си върти опашката. Разбира се, веднага изгониха кучето, а аз едвам успях да остана.  


8. Студентският живот през лятото може да е досаден.Един следобяд отидох до видеотеката да взема няколко филми.Там седнах да си поговора със хубавата видеотекарка за малко, а после дойдоха още няколко приятелчета. След пет-шест бирички роди се идеята веднага да отидем на море. И така, тръгнах на море само по чехли и фланелка, почти без пари. Изкарах три дни и се върнах гладен, жаден и доста миризлив.


9. Веднага щом ми се роди първото детенце отидох по работа (панически избягах) във Прага за един месец.


10. И след 15 години съм лудо влюбен в жена си (може ли такова нещо! ;-))



Славунчо, Мемче,  Цефул и всичи други - вие сте на ред!











Гласувай:
35



Следващ постинг
Предишен постинг

1. panazea - Честит ден на детето!
01.06.2010 12:26
Влюбен в жена си! Ти си щастливец!
цитирай
2. gothic - Браво, друже!!!
01.06.2010 12:36
Браво, друже!!!
цитирай
3. tit - Честит детски ден!:)
01.06.2010 12:49
И така - всеки ден!:))
цитирай
4. анонимен - 10. И след 15 години съм лудо влюбен в ...
01.06.2010 20:18
10. И след 15 години съм лудо влюбен в жена си (може ли такова нещо! ;-))


Вярвам ти:)
цитирай
5. yuliya2006 - БРЕЙ МЪДРЕЦА НА БЛОГА И ВЛЮБЕН В ЖЕНА ...
01.06.2010 20:34
БРЕЙ МЪДРЕЦА НА БЛОГА И ВЛЮБЕН В ЖЕНА СИ...УСМИВКИ И ДА НЕ МЕ ПРЕБИЕ ЧЕ...

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
6. ckarlet - Честит празник на всички запазили ...
01.06.2010 21:07
Честит празник на всички запазили детето в себе си!
Много свеж постинг, Кuracpalac, и така ме накара да се усмихна!
Хубава вечер желая!
цитирай
7. анонимен - евнух си ти куре, дебел и зле обра...
01.06.2010 22:35
евнух си ти куре, дебел и зле образован
цитирай
8. kosara2008 - :)
01.06.2010 23:12
всичко може и най- вече това да си влюбен в жена си, направо си щастливообичен!!!

да илядиш все така:)
цитирай
9. анонимен - Стойчо
02.06.2010 17:45
Бранислав Нушич на живо :)
цитирай
10. cchery - Ееееееее, как чак сега откривам този забавен пост!!!
04.06.2010 15:01
Браво....... малко ми е трудно да се обърна към теб по ник, че го разчитам като кура..... ама ако става палач, значи така ще ти викам. Трябва да те поздравя за т.9 ама не за действието, което си описал в нея, а че си откровен. И да поздравя и моя мъж, че не забягна нито при раждането на сина ни, нито при дъщеря ми.....

За т. 10 ще го чакам да ми го признае и той публично!:(((( :)
цитирай
11. helios - Привет, друже!:)
04.06.2010 22:35
Благодарско за свежия постинг!:)
цитирай
12. slavuncho - Приятелю!
04.06.2010 23:28
Мога да отговоря на всеки въпрос, но да ги подредя смислено ми е трудно :)
цитирай
13. mem - Я гледай ти :-)
05.06.2010 04:05
защо си даде помиярчето, чика. :-)

1. Почти не помня да съм плакала като дете. Веднъж се събудих като бях на 3, видях че баба (човекът, който можеше да оправи всичко на този свят я няма) и плаках горчиво докато тя дотърча с два самуна хляб под мишница.
2. От момиче и досега не съм получавала шамар, ама честно да ти кажа понякога го предпочитам. Ти си случил на момиче. :-)
3. И аз разбрах какво се е случило 9 месеца по-късно :-)
4. От казармата нямам много спомени - явно съм се пропила и аз. :-)
5. На нас кръвчицата си ни я точеха в гимназията срещу просто шоколадче. А че сме можели да получим и порция свобода - кой да ти каже...
6. За първия си изпит четох три нощи поред с краката в леген със студена вода да не заспя. Като отидох наежена и мно-ого добре подготвена преподавателят ми вика "Ама ти си и чела?" :-о.
7. Три улични кучета вече гледах - Йовка, Пенчо и Кольо. И бяха най-добрите кучета, които съм гледала. Като изключим любимата ми кокерка. Веднъж като бях пийнала и влюбена хванах едно гларусче по варненските улици. Много хапеше и си отиде с обецата ми. :-)
8. Знаех всички тайни места за преспиване в околностите на Созопол. Лошото е, че и ченгетата ги знаеха. :-(
9. Като родих първото си дете отидох от родилна зала право в пета стая. :-)
10. Е, ако искате вярвайте, но от 14 години съм влюбена в мъжа си. :-)))

11. Най-ревностно пазената ми тайна. И до сега в двора на баба и дядо под ореха, на две стъпки вдясно от кладенеца стой едно сандъче с моите съкровища - изгладени с нокът станиоли, значки, Черен Петър от сладоледите в Бамбука и разни други безценни неща. :-)))
цитирай
14. mem - Я, анонимния пак е тук.
06.06.2010 19:36
Номер 7, викам ти майсторе, щот не ти знам името, ма като ти гледам майсторлука да те ............ майстора. Знаем си я поговорката :-))
цитирай
15. kosara2008 - :) ето какво си спомням отслаткутукиселу...
12.06.2010 14:48
нямах още дупки на ушичките, когато ме хванаха да боядисвам с вакса белите, :)))(хъх, и тогава се носеха бели обуща)на тати/бог да го прости, че му търкалвам кокалите/
та за споделеното ,де

белите обувки на тати отвън и отвътре и лелелей още помня пердаха,оф

и

другото с вкус на обидност - на военното/имъши такъви щуротии/ ме качиха на стол - зер да ме видят всички, нал съм си дребосъчка и тогава/ щото съм направила карикатурата на стенвесникът и ко бех виновна...некви тикви правеха вечер на Вапцаров, а си пееха песната :" се качило моме на яболче и паднало во ръцете на момчето" бива ли тъй...ето сега кат ся сета и ще земвам да щукна да са пиша репресиранодепресирана ут предишнътъ власт/ можи и некой леф да падне/...ето това е засега ;)

цитирай
16. mem - Къде се губиш, чика?
29.06.2010 22:13
И на софрата те няма.
Да не си се сдобил с трето? ;-))
цитирай
17. marcos - C:
27.09.2010 22:48
Здравейте, идвам към тази прекрасна игра е супер забавно и то безплатно, хайде сега да бъде много забавно.
http://fun.mugamer.com/=oxoxo
цитирай
18. panazea - Привет , Чика !
29.09.2010 11:14
Що не пишеш? Усмивка!
цитирай
19. essy - Хей, Чика,
11.10.2010 19:54
къде се изгуби? :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kuracpalac
Категория: Туризъм
Прочетен: 4248792
Постинги: 362
Коментари: 3591
Гласове: 43370
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930