Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.04.2009 17:06 - Драги Приятели
Автор: kuracpalac Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6633 Коментари: 55 Гласове:
0



От известно време в Блог.бг се намира човек които обижда по особено грозен начин.Аз несъм уязвим към такива работи, но ме боли много когато заради мен страдат и моите приятели.

Затова ще ви помоля Приятели, да не коментирате под моите постове (ако ги има в бъдеще), защото има опасност и вие да бъдете псувани и обиждани (както вече се случваше в много от вашите блогове).
Тука има много добри и ценни хора, и не искам по никакъв начин аз да съм причина за нещо лошо и нечовешко.
Освен всичко друго, Великденски пости са.   Благодаря ви за всичко и бъдете добри и щастливи (и Ти също) !



Гласувай:
0



1. valsodar - Виж, аз съм с имунитет вече, така че...
02.04.2009 17:10
Станахме като френските крале - това което не успя да ни прогони... ни направи по-устойчиви към глупостта :)

За съжаление, няма условия за премахването й от това пространство, тя се мултиплицира постоянно :)
цитирай
2. dressy - знаеш ли
02.04.2009 17:12
аз казвам НЕ!

живеем в свободна държава и всеки има право да бъда такъв какъвто иска,да общува с когото иска,да говори каквото иска.
ще си оставям коментарите тук и където още ми харесва,защото съм свободен човек и това е моят избор,
но казвам НЕ НА АГРЕСИЯТА
защото това е нещото,което ме изкарва извън равновесие и не само тук,а навсякъде в обществото
и докато сме толерантни с агресорите нещата никога няма да се оправят
цитирай
3. dressy - и пусни
02.04.2009 17:13
коментара,мене не ме е страх
цитирай
4. essy - А тези, които сме свикнали вече с обидите...
02.04.2009 17:16
нали, може да коментираме.....Шегувам се:)
Няма да спра да коментирам ( не, че съм от много коментиращите) ако нещо ми хареса. Надявам се да не спреш с постовете....обещал си да пуснеш Милица :))

Бъди щастлив и ти!:)
цитирай
5. allbi - Е , не
02.04.2009 17:24
не се отказвай ....
цитирай
6. cefulesteven - Току що за секунди одобрих един к...
02.04.2009 17:27
Току що за секунди одобрих един коментар с проклятия, написан с едри букви, подобен прочетох и в други постове. Беше споменато и твоето име. Изтрих то, че грозна картинка.

Като ми е удоволствие, като имам какво да кажа, като имам време да го кажа, ще си го кажа и под твой постинг. Стига на теб да не ти е неприятен мой коментар.

Харесвали са ми и ми харесват постингите ти.
цитирай
7. miralyub - Оооо, за онова недоразумение ли ...
02.04.2009 17:28
Оооо, за онова недоразумение ли става въпрос - дето пише на латиница, пък бил по-българин от българите.
Че кой го взима насериозно този?
Просто един луд в повече- нищо повече...
цитирай
8. virginblack - trqbva da vidi6
02.04.2009 17:28
kakvo se lee na li4ni ot poslednite mi pisaniq. Tova kurva i nedostoina maika i kakvo li o6te ne e nai- malkoto. Prinudih se da spra komentarite, ne 4e ne tyrpq kritika, naprotiv, no li4ni obidi i napadki-- eeeee, za tova si ima razgovori lice v lice ili telefon ili drugo. I nai- mnogo se draznq ot ANONIMEN. Ako sym narekla nqkogo s obidna duma, postarala sym se da se argumentiram za6to i ne sym se krila zad anonimnost. Ne znam. Svoboda na slovoto da, ama...nqkoi hora driskat s ustata si.
цитирай
9. анонимен - Не се засягайте от постовете
02.04.2009 17:30
на уважаемия борянмляков . Опитайте се да го разберете . Липсата на какъвто и да било сексуален живот се отразява много тежко на крехката му психика .
Нека бъдем толерантни !
Поздрави!
цитирай
10. ianchefff - тя,
02.04.2009 17:35
простотията си я има навсякъде, няма причина да липсва тук.
Просто не им се връзвай и така.
Или ги псувай като каруцар, или тотално не им обръщай внимание, или ги трий без ниакакви обяснения.
Важното е да го правиш с кеф, щото това най-много ги тормози. Дразнят се от това, другите да са весели и да са чувстват добре.
Затова винаги действай с усмивка и да не ти пука.
цитирай
11. avangardi - Никой и нищо не може да ме спре да коментирам
02.04.2009 17:36
в добрите, смислените, миролюбивите, просветителските, добронамерените, човеколюбивите постинги, като твоите, скъпи приятелю!
Аз съм до теб! И битката с грозатата и пошлостта във всичките й форми в живота ще я водим заедно!
Приятелски поздрав - Илка Искрова
цитирай
12. анонимен - Е , аз щях
02.04.2009 17:44
тъкмо да напиша това , което каза avangardi ...
да замажа малко предния си коментар :)
Нищо . Приемете , че повтарям думите на janchefff и avangardi .
цитирай
13. gothic - kuracpalac ,
02.04.2009 18:47
това съобщение дойде и при мен Явно капута е атакувал всички в списъка на най-четените. Аз обаче не съм миролюбив. Отговорих му по достойнство, отпуснах му петнайсетте минути слава и го нападнах и в празния му блог. Никой и нищо не може да ме спре да коментирам когато и където искам, ниго пък ще допусна недорасляци да ме учат на история. Както на друго място написах, аз съм на мнение, че хлебарките не бива да се оставят да тичат свободно, защоно вредят, а да се смазват безжалостно. Това смятам да правя и за напред...Поздрави!!!!
цитирай
14. bobsun123 - zdravei!
02.04.2009 18:57
dnes otkrih komentar v moia blog , koito beshe mnogo ujasen za men.V nego biaha nameseni moeto ime i tvoeto.Neznam kakvo stava,no niama da se poddam na tezi bolni hora za men.Zashto e nujno da se stiga do takiva zlobni i izpulneni s omraza slova.Nadiavam se , che s moeto mulchanie shte spra tova.Hubava vecher !)
цитирай
15. skribezium - kuracpalac,
02.04.2009 18:57
И през мен, чрез моя коментар в твой постинг премина този анонимник. Даже открих кой е, само чрез съпоставка на начина на изписване на отделните думи и букви, защото има и регистрация , но да не му обръщаме внимание. Нека не го квалифицираме и съдим. Това е неговия капацитет.
Драги съблогери, пишете това, което искате и това, което ви вълнува.
Поздрави до всички вас.
цитирай
16. ka4ak - защо им давате трибуна?-това казвам на жените
02.04.2009 19:02
Защо продължаваш да се стягаш,колко мъже са искали да бъдат с теб сигурно безброй, на колко си обърнала внимание сигурно много малка част,а колко си допуснала до теб сигурно единици!Казах ти да не обръщаш внимание на тези блогери!Спомни си в училище на кой се подигравахме,на този който се стягаше и реагираше и всички се включваха,на други на които сме се подигравали,но не са реагирали както очакваме,постепенно сме спирали да правиме опити,защото не е интересно!Ти реагираш и ще продължат да се бъзикат с теб!Казах ти все едно не ги виждаш и чуваш,те не съществуват за теб,може само да се забавляваш с поредната безумица за теб,приеми го като игра и си ги отбелязвай,за да ги разказваш като вицове след време!Послушай ме и не се самонаранявай,те не съществуват!
Само им наливаме вода в мелницата и си мислят че са велики.Не хаби енергия,всеки сам ще прецени кое от кой е!
цитирай
17. tota - Е, приятелю посетил ме е същият този дето проклина!!
02.04.2009 19:07
Не го изтрих, това е писание на болен човек. Всички ние знаем историята, знаем и кои сме за да не позволим да бъдем разделяни като народи...Никой не иска балканските народи да бъдат заедно, да си сътрудничат... толкова еднакви сме...Но не би тя простотията ходи по хората, а не ...другаде. Приятна вечер!!
цитирай
18. diamant1965 - И аз те подкрепям!
02.04.2009 19:16
И аз те подкрепям!
цитирай
19. totkaivanovaa - :)
02.04.2009 20:00
скъпи приятели,бъдете естествени и непринудени...такива каквито се изразявате и представяте чрез постингите си...а на "този" му обръщаме прекалено голямо внимание...не го заслужава...
цитирай
20. rumyrayk - .
02.04.2009 21:14
наистина ужасно писмо, бих казала не просто злобно, а писмо на болен човек, сатанинско- прочетох го в блога на дреси - според мен този индивид е обладан от зли сили и не си дава сметка, че тежестта на тези думи сам ще понесе.

п.п. И на мен ми писа, но го изтрих- изгубена душа.
цитирай
21. cecobob - ДОЙДЕ И ПРИ МЕН
02.04.2009 22:00
Супер олигофрен.Няма да го трия. Но няма да крия - ще го затрия.
цитирай
22. cecobob - Чика Куре
02.04.2009 22:03
Дръж се........Чика! Аз съм с теб.:))))
цитирай
23. vanex - vanex
02.04.2009 22:05
много ми е интересно, как може да има такива хора, ако изобщо са такива, които да плюят другите, без да знаят какъв човек стой зад даден ник или име, или каквото да е било- бих казал, че такива хора са болни....дано ние да не станем акто тях.... поздрави на всички от мен и до скоро- ще се радваме на песничките на курацпалац :0 до скоро и спокойни пости- а нали знаете, че постът не означава само да не се яде месо, а да не сме лоши и тн. да не подхващам темета :)
цитирай
24. helios - Скъпи приятелю,
02.04.2009 22:08
И аз получих такъв грозен коментар...
изтрих го и забравих...има много болни мозъци.
Поздрави!
цитирай
25. allbi - дори не го прочетох ...
02.04.2009 22:32
не ми трябва...
делнах го и толкоз ...
цитирай
26. mamas - Моля,
03.04.2009 00:30
продължавай да ни срещаш с красотата!
И не ни отнемай възможността да ти благодарим за това!
цитирай
27. slavuncho - Приятелю! Може да те обиди само този, когото уважаваш!
03.04.2009 08:03
Така мисля. Подкрепям повечето от коментарите тук, но ми се струва, че tota най-точно е "хванала" проблема.
Няма лоши или добри българи, сърби, турци, цигани, патагонци. Има добри и лоши хора.
Имаш уважението и подкрепата на твоите приятели. Какво повече ти трябва :)
цитирай
28. kosara2008 - винаги е
03.04.2009 09:41
вълнуващо и по човешки топло и мило тук, при теб!

пуснИ ни сега една хубава песна за душата...

"явлението" не го коментирам, то от злост и гадост саминко ще да се повреди:)))-

а и правилата си ги определя всеки за себе си, а то това:(...е едното нищо,
цитирай
29. sowhat - да мълчиш
03.04.2009 09:58
значи да дадеш сила на агресията.
я му тегли една хубава и сочна по нашенски. просто трябва да е ясно , че хората тука в блога не са стадо овце. така че да му е ясно.
цитирай
30. compassion - ще повторя, защото е истина
03.04.2009 11:12
7. miralyub - Оооо, за онова недоразумение ли ...
02.04 17:28 Оооо, за онова недоразумение ли става въпрос - дето пише на латиница, пък бил по-българин от българите.
Че кой го взима насериозно този?
Просто един луд в повече- нищо повече...
"Кучетата лаят, кервана си върви"...
цитирай
31. blackle - :)
03.04.2009 11:53
И през мен минаха няколко коментара от този, че и на ЛС ... но к'во толкова ;) Да си гледа работата !
Усмивки :)
цитирай
32. анонимен - Кой те обижда бе, Куре?!
03.04.2009 12:08
Дай го тука да го разкатаеме.
цитирай
33. rosidi - :))
03.04.2009 12:21
ние пък ще си те подкрепяме
цитирай
34. ivesa - Допуснал е грешка в проучването
03.04.2009 12:31
curacpalac,обърнал се е към мен и теб като към сърби,пък аз не съм сръбкиня - българка съм,но заставам до теб и ще си пиша коментари с теб.Няма да се предаваме,нали!Не си струва,заради нечии болни амбиции!
Хубав ден ти желая!:)))
цитирай
35. анонимен - Простаци много в този блог. Важното ...
03.04.2009 12:31
Простаци много в този блог.Важното е че има хора които не се страхуват да коментират и да кажат истината.Анонимни----бездушни същества:)
цитирай
36. анонимен - Знаеш ли, че
03.04.2009 13:26
и аз го "отнесох", задето ти писахо, но му отговорих да ходи да се гръмне и не го изтрих; защото като мине време и все едно го няма...

"Хубавите неща съществуват.
Лошите само се случват."
цитирай
37. neslanchice - Поздрави за теб :-)
03.04.2009 13:49
Дали и какво ще чета, слушам и коментирам, е избор, и то мой. Извинявай, но не приемам да ме ограничават :)))))))
Иначе не приемам простотията, агресията и злобата. Прекалената търпимост - също.
„Честният човек не търпи да го оскърбяват, а силният не оскърбява.“ Публий Сир
цитирай
38. ametist - :)
03.04.2009 13:49
http://www.youtube.com/watch?v=dpO93jR4kL4

Хубав ден и от мен, Кurac ! ;)
цитирай
39. valiordanov - Ако ги нямаше глупаците, умните ...
03.04.2009 13:58
Ако ги нямаше глупаците, умните нямаше да знаят, че са умни.... Не обръщай внимание!
цитирай
40. анонимен - Този обиди и мен
03.04.2009 14:03
Доста неприятен случай... :-/

\m/
//
цитирай
41. finbel - дреме ти!
03.04.2009 15:34
дреме ти!
цитирай
42. ligla78 - oooooooooooo,
03.04.2009 16:11
напротив!!Ще продължавам да пиша коментари по твоите постинги!!!!Тези,които пишат псувни и тем подобни работи ,са толкова слаби ,че направо едвам се сдържат да не си посегнат да се удушат!!!Като последен вариант за спаси(ение на жалкото си съществуване щракат с дългите си отшелнически нокти!!!Освен една опреснителна усмивка да им теглим не виждам друго,поне малко да се стреснат ,може да си помислят ,че ги харесваме!!!:)))))))))))))))
цитирай
43. borjanmljakov - И аз съм жертва на този маниак.
03.04.2009 16:19
Получавам съобщения от недружелюбен характер за сърби и турци. Нищо не разбирам!

Пишете ми, ако вие разбирате нещо.
цитирай
44. mph - Не му обръщай внимание
03.04.2009 17:38
Всъщност аз да се чувствам ли пренебрегнат? Тази седмица още не ми е писал дивотии.
цитирай
45. tomich - Приятелю!
03.04.2009 17:44
Нали виждаш, каква огромна армия от почитатели имаш зад себе си! Това психично болно нищожество не е в състояние да помрачи и прекъсне удоволствието и доброто настроение от прочита на твоите постинги. Сигурно и моя блог ще опита да зацапа, ама ще съжалява, че го е направил...Въпреки всичко аз продължавам да чета с удоволствие твоите постинги и ще коментирам.
цитирай
46. ddima - Не обръщай внимание!
04.04.2009 10:23
Във всяко стадо има и мърша
лек ден!
цитирай
47. dessykg - Ей
04.04.2009 10:27
я не се занасяй. Два пъти получавах този коментар и двата пъти го разкарах. Не ми пука изобщо.
Виж колко хора има като мен. Така че ти имаш нашата подкрепа, няма да ни разочароваш нали?!
цитирай
48. bruter - за всичко
04.04.2009 10:35
благодарим ти брате, ...за всичко
цитирай
49. gastronom - Вече, скритият враг е изтрит!!!:-)))
04.04.2009 20:18
Може би ще поникне под ново име, но дотогава си свършиха работата!
Приятна вечер!
цитирай
50. primavera - Привет!
04.04.2009 21:21
Не разполагам с много време и няма да прочета всички коментари,но съм щастлива, че са много. Истинските хора ги има! Повярвай ми, агресията ражда агресия, предпочитам да се изсмея, както до сега, на психопата и да залича коментара му. Отдавна отмина времето, в което ме заболяваше от подобни нападки. Защо да не те коментирам? Зрял човек съм и искам да кажа на всички, които ще прочетат думите ми: Интернет пространството е обществено достъпно , на вратите му няма законодатели нито психиатри. Озлобените и алкохолизирани или психичноболни самотници нямат друго забавление! Не падайте на тяхното ниво! Повдигайте мъдро вежда, заличавайте и продължавате да бъдете истинските и все по-силни!
цитирай
51. evrazol - Е,
05.04.2009 00:04
представяте ли си какво му е на този човечец в главата. И той хляб яде, и той вода пие. Чалнат си е нещо човека.
Ама нали заради мухата не разваляме пикника. А той, горкия - такъв му е света в който живее.
цитирай
52. анонимен - Е,
05.04.2009 17:34
//posting title
представяте ли си какво му е на този човечец в главата. И той хляб яде, и той вода пие. Чалнат си е нещо човека.
Ама нали заради мухата не разваляме пикника. А той, горкия - такъв му е света в който живее.
//body text
цитирай
53. vasilan - ама защо
06.04.2009 11:01
даваме хляб на някаква отрепка с девиации ? я си го сложи на...
http://www.youtube.com/watch?v=v2H8FtlrzCI&feature=related
цитирай
54. mem - О, прехвърли си го на палаца. :))
07.04.2009 11:29
И мене ме е посетил. Ей какво му отговорих:
12. mem - О,
11:06
отдавна смятам, че проблемите на анонимните са си техни лични проблеми. По-скоро личностни.
Анонимен 10, аз пък ти желая да си решиш проблемите и да излезеш от анонимност - може да се успокоиш. Следващият път ще те изтрия, не защото ме вълнуваш, ами защото стоиш грозно.
Айде, със здраве.

Пък ти, kuracpalac не ни напущай в никакъв случай, че без тебе ще е по-скучно. :))
цитирай
55. monella - Така е, и доста неприятно..
09.04.2009 12:48
и ако ти е направило впечатление тия простотии са все от анонимни. И то защо ли? Защото някой кретен няма смелостта да ти го каже в очите. Пиши си, пък под текста можеш да слагаш надпис "Коментарите от анонимни да не се вземат предвид :)))". И моят блог е пълен с такива идиотии, макар че много добре знам повечето от кого са.. Пиши си, а на тях майната им ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kuracpalac
Категория: Туризъм
Прочетен: 4253514
Постинги: 362
Коментари: 3591
Гласове: 43370
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930